Τηλέφωνο: +30 210 26 23 590
Γλώσσα:
Ελληνικά 
Νόμισμα:
EUR (€)

Menu Προιόντων

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Broadcast - Cine - Photo

LIVE STREAMING

Λογισμικά - Μίκτες- Κάμερες για Streaming

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ & ΗΧΟΥ

Συστήματα Μοντάζ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΗΧΟΥ

Μικρόφωνα - Boom - Εγγραφείς

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αγορά μεταχειρισμένου εξοπλισμού

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Εκπτώσεις για πακέτα

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΣΤΟΚ

-50% ΕΚΠΤΩΣΗ

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

Επιλογή βάση Κατασκευαστή

 
 
 

Newsletter


Δώστε παρακάτω τη διεύθυνση του email σας, για να μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

 

Social

 

Accepted Payment Methods

 

Εγγύηση & Πολιτική Επιστροφών

post-img04


ΕΓΓΥΗΣΗ

Παρέχουμε εγγυήσεις για όλα τα προϊόντα μας, οι οποίες κυμαίνονται από 6 μήνες μέχρι δέκα χρόνια. Ο χρόνος εγγύησης καθορίζετε εξ' ολοκλήρου από τον κατασκευαστή και η εταιρεία μας δεν παρέχει κανέναν επιπλέον χρόνο εγγύησης πέραν του οριζόμενου χρόνου από τον κατασκευαστή. Για να διασφαλίσουμε τη διαφάνεια, εμφανίζουμε την ακριβή διάρκεια εγγύησης για κάθε προϊόν στον ιστότοπό μας, όπως παρέχεται από τον αντίστοιχο κατασκευαστή.

Προκειμένου να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εγγύηση, συνιστάται να καταχωρήσετε τα προϊόντα κατά την αγορά σας. Η καταχώρηση μπορεί να γίνει στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή παρέχοντας προσωπικά στοιχεία και τους σειριακούς αριθμούς των αγορασμένων προϊόντων. Ορισμένοι κατασκευαστές προσφέρουν επέκταση της εγγύησης έως δέκα χρόνια αποκλειστικά μετά την εγγραφή. Η μη καταχώρηση του προϊόντος μπορεί να οδηγήσει στην αποκλεισμό της επέκτασης της εγγύησης.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με ένα προϊόν κατά τη διάρκεια της εγγύησης, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα αποστέλλοντας ένα email στη διεύθυνση service@blk.gr. Παρακαλούμε να περιλάβετε μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος και, εάν είναι δυνατόν, να παρέχετε φωτογραφίες ή βίντεο που απεικονίζουν το πρόβλημα. Θα επιταχύνουμε τη διαδικασία επίλυσης επικοινωνώντας άμεσα με τον προμηθευτή μας. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στον κατασκευαστή για αξιολόγηση και επίλυση του προβλήματος. Ο κατασκευαστής θα αξιολογήσει το προϊόν για να εξασφαλίσει την κατάλληλη χρήση και στη συνέχεια ενδέχεται να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα καινούργιο ή να επισκευάσει το ελαττωματικό εξάρτημα. Κάθε κατασκευαστής έχει τις δικές του πολιτικές και κανονισμούς που τηρούμε αυστηρά. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στη διαδικασία και σύμφωνα με τους κανονισμούς του προμηθευτή, ενδέχεται να είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα μεταφοράς που συνδέονται με την αποστολή του προϊόντος. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε τη σωστή χρήση του προϊόντος, καθώς η κάλυψη της εγγύησης ισχύει υπό την προϋπόθεση της κατάλληλης χρήσης.

Στην περίπτωση που αγοράσετε ένα προϊόν από εμάς και αντιμετωπίσετε προβλήματα μέσα στην περίοδο εγγύησης, προσπαθούμε να παρέχουμε υποστήριξη προσφέροντας ένα παρόμοιο προϊόν, αν είναι διαθέσιμο, για να σας βοηθήσει μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία επισκευής.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η εταιρεία μας, προκειμένου να διασφαλίσει την απόλυτη προστασία των πελατών της και να διατηρήσει το υψηλό επίπεδο ποιότητας των προϊόντων που προμηθεύει, έχει αυστηρή πολιτική όσον αφορά την επιστροφή προϊόντων. Η πολιτική μας δεν προβλέπει την αποδοχή επιστροφών για οποιονδήποτε λόγο, εάν το σφάλμα οφείλεται στον πελάτη. Για τον λόγο αυτό, σας παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί κατά την τοποθέτηση παραγγελιών και αγορών. Παρακαλούμε ελέγξτε την ακρίβεια των παραγγελιών σας για να αποφύγετε οποιαδήποτε αναστάτωση.

Ωστόσο, στην περίπτωση που γίνει λάθος από την πλευρά μας, θα δεχτούμε με ευχαρίστηση την επιστροφή του εσφαλμένου προϊόντος. Δεν δεχόμαστε ολικές ακυρώσεις παραγγελιών όταν ένα μόνο προϊόν είναι εσφαλμένο. Θα αντικαταστήσουμε μόνο το εσφαλμένο προϊόν.

Όταν μας στέλνετε μια λίστα με προϊόντα και στη συνέχεια σας παρέχουμε μια προσφορά για έγκριση και πληρωμή, είναι απαραίτητο να ελέγξετε προσεκτικά την προσφορά για οποιαδήποτε λάθη ή παραλείψεις. Είναι δική σας ευθύνη να ελέγξετε την ακρίβεια της προσφοράς πριν προχωρήσετε στην πληρωμή. Παρακαλούμε σημειώστε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις τα προϊόντα δεν επιστρέφονται και η πληρωμή που έχει γίνει για την παραγγελία δεν επιστρέφεται επίσης.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στις αποστολές, είτε προκαλούνται από τους προμηθευτές μας είτε από τις μεταφορικές εταιρείες είτε γενικά από απρόβλεπτες συνθήκες, είναι πέρα από τον έλεγχό μας.

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία λόγω σημαντικών καθυστερήσεων στην αποστολή, είμαστε υποχρεωμένοι να επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή-προμηθευτή για το αίτημά σας. Εάν η παραγγελία έχει ήδη προετοιμαστεί και τα προϊόντα έχουν παραχθεί ή η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, συνήθως δεν είναι δυνατή η ακύρωσή της. Σε κάθε περίπτωση, ακολουθούμε τους κανόνες του κατασκευαστή-προμηθευτή μας σε αυτές τις περιπτώσεις.

Εάν η παραγγελία δεν είναι δυνατόν να ακυρωθεί από τον κατασκευαστή-προμηθευτή, δεν μπορούμε να επιστρέψουμε το προκαταβληθέν ποσό της παραγγελίας σας. Αν δεν θέλετε να αγοράσετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει τότε το δεσμευμένο ποσό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μελλοντικές παραγγελίες.

Εάν ο κατασκευαστής-προμηθευτής συμφωνήσει να ακυρώσει την παραγγελία, τότε θα επιστραφεί το προκαταβληθέν ποσό στον λογαριασμό σας. Η ακύρωση μπορεί να γίνει μόνο για τα προϊόντα που καθυστέρησε η αποστολή τους  και όχι για το σύνολο της παραγγελίας.
 

Συνήθως δεν αντιμετωπίζουμε μεγάλες καθυστερήσεις στις αποστολές των παραγγελιών μας. Μεγάλες καθυστερήσεις θεωρούνται αυτές που υπερβαίνουν τις 15 εργάσιμες ημέρες από τις ημερομηνίες παράδοσης που σας παρέχουμε. Μικρές καθυστερήσεις όπως 5 ή 10 εργάσιμες ημέρες μπορεί να προκύψουν λόγω καθυστερήσεων παραγωγής ή προβλημάτων παράδοσης και δεν μπορούμε να δεσμευτούμε για τέτοιου είδους μικρές καθυστερήσεις.